Lokalsamfundet – Sponsor

Sponsor

Jeg er vokset op i et lille lokalsamfund, der minder meget om det vi har her i Kirke Hyllinge, og jeg elsker det lokale foreningsliv og forretningsliv, og hvad det gør for lokalsamfundet.

Jeg har altid haft en følelse af at dem der kan bør hjælpe, så nu hvor jeg faktisk kan hjælpe, er det med stor glæde og fornøjelse at Kirke Hyllinge Køreskole kan bidrage til lokalsamfundet.

Jeg handler altid alt hvad jeg kan lokalt, både privat og til Kirke Hyllinge Køreskole. Også selv om nogle ting bestemt ikke er billigst, men jeg vil gerne give lidt ekstra for at støtte de lokale forretninger.

Og så kan jeg godt lide konceptet i at når de lokale borgere betaler for et kørekort på Kirke Hyllinge Køreskole bidrager de samtidig med at støtte lokalsamfundet. En del af de penge man betaler for sit kørekort kommer nemlig ud som sponsorater i lokalområdet.

På den baggrund er jeg så super glad for, og stolt over, at kunne sige at Kirke Hyllinge Køreskole allerede inden for den første måned efter åbningsdagen sponsorere.