Om Kirke Hyllinge Køreskole

Hvilken køreskole skal du vælge?

Kørekortet er en milepæl i de fleste unges liv, og de fleste kan huske deres kørelærer resten af livet. Derfor er det virkelig vigtigt at du vælger den rigtige kørelære fra starten.

Vi underviser alle i det samme stof, og efter de samme regler.

Forskellen er hvordan vi formår at gøre undervisningen spændende ved at lægge liv, sjæl og personlighed i undervisningen.

Det er de færreste elever der springer fra en kørelærer midt i et forløb, og vælger en anden køreskole. De fleste vælger at bide det i sig og tage kørekortet færdigt der hvor de er startet.

Jeg har hørt fra flere, at de hellere havde betalt lidt mere, eller at det havde taget lidt længere tid, frem for at have taget deres kørekort, hos den dårlige kørelærer.

I de fleste tilfælde drejer det sig ikke om en fagligt dårlig kørelærer, men oftest drejer det sig om at kørelæreren og eleven simpelthen ikke har kemi, og det er altså super vigtigt at man har det godt sammen og snakker samme sprog osv. selvom det er en relativ kort periode man har sammen.

Den samlede pris kan variere en smule og det er selvfølgelig ikke uden betydning, men det vigtigste er altså at der er en god kemi i mellem dig og din kørelærer.

Hvis du er det mindste i tvivl om det nu også er den rigtige kørelærer/køreskole du er ved at vælge, så brug lidt tid og energi før du tager det endelige valg.

Du er altid velkommen til at ringe eller skrive til mig, så kan vi tage en snak om hvordan hele forløbet er, og se om der er kemi.